søndag 26. april 2009

Jobbe inne, jobbe ute...

Dette blir en god hjemmearbeidsdag merker jeg!
Gubben er i full igang med kvisteklippern sin.

Vi har en del av tomta som får være som den er, alt "bak muren" er såkalt naturtomt" - men det trengs litt opprydding der et par ganger i året.

Det er bak der vi hadde rådyr i vinter og, de prøvde så godt de kunne å holde kvistene korte - men alt greide de nok ikke ta nei.
Skogbunnen der er full av markblomster som kommer bedre fram uten alle kvistene som tror de skal få vokse seg til store trær.

Så derfor - gubbe med kvisteklipper måtte til i dag!

Og se all hvitveisen som kom fram i lyset da!

Sjøl har jeg holdt meg inne så langt, laster opp ny base til nettsida mi, korrekturleser KraFT 1923, pusser vinduer mens jeg tenker på framtidige utgaver av DISputten, rydder litt i kildene i Legacy...
Så må det ryddes litt i hulen min i dag, i stua og nede i gangen. Jeg venter DIS-besøk i kveld så da må vi jo greie å komme oss fram her!

Ha en god søndag!!

Ingen kommentarer: